onsdag 25 juni 2008

Proteinet är slut, igen!

Onsdag - dag3 - vecka8 (deff)

hubbabubbaIdag tog proteinet slut så jag fick i panik köpa nytt på gymet. Borde väl ha haft lite bättre framförhållning och beställt nytt i tid. Nu blev det dock en spännande smak; smultron/vanilj. Den luktar faktiskt hubbabubba!

 

Nu ska jag börja lägga in extra pass i veckan, för vissa muskelgrupper som jag tycker halkar efter lite. Det är lite finslipning bara men det behövs. Synd att inte fler inser det på gymet istället för att bara köra överkropp t.ex. Jag vet minst två "tomtar" på gymet som jag aldrig sett köra ben. Den ene av dem ser fan konstig ut, fet V-formad rygg och hyfsade armar. Men nertill ser det dött ut. Precis som han har suttit i rullstor i 3 år, lol. Han ser ut som ett Y, hehe

Jag körde rygg, mage och biceps idag. Börjar bli bra stark i latsen nu faktiskt. Riktigt kul att man från vecka till vecka avancerar i styrka. Nu är det ändå deffperiod och jag har mindre energi att arbeta med i kroppen. Sistnämnda kändes också idag... kände av lite illamående och fick köra extra vila mellan seten.

Har du missat vad den här bloggen handlar om? Läs det första inlägget om ABCDE-Dieten här.

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Morgonpromenad
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 90,5KG / 91,1KG

Inga kommentarer: