söndag 15 juni 2008

Jag fick lägga benen på ryggen...

Söndag - dag3 - vecka6 (deff)

Tog min morgonpromenad som vanligt men den sista biten fick jag minsann lägga benen på ryggen. Perkele vad det började regna. Gröt blandat med mjölk och proteinpulver blev frukosten. Riktigt gott faktiskt. Vaniljsmak på proteinpulvret gör att det påminner om vaniljsås till gröten :-)

Regn ute innebär tristress inne, suck. Fick tillslut panik och åkte till gymet där jag brände av ett axel och tricepspass. Alltså söndagar på gymet är ju heaven! Alla ligger hemma och är bakis eller sitter i soffan och tar det lugnt. Det var bara att välja och vraka mellan maskiner och vikter idag. Grymt skönt!

Igår var det som sagt Alströmertrofén i Alingsås och jag fotade ett gäng bilder som intresserade kan kolla på http://www.janulf.se/alstromertrofen

Lite dagsfärsk info:
  • Träningspass: Axlar och triceps
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 90,3KG / 91,3KG

Dagens mat bestod av: Gröt, frukt, yoghurt, rostbiff och potatis

Inga kommentarer: