torsdag 26 juni 2008

Försov mig i morse, suck.

Torsdag - dag4 - vecka8 (deff/bulk)

trapezius

Idag gick det verkligen skitbra på gymet. Ett bröst- och trapeziuspass som heter duga. Som ett plus i kanten kan tilläggas att jag svettades så där skönt ni vet, när man verkligen känner att man gjort rätt för sig på träningen :-)

Jag har insett ett stort problem på gymet. Maskinernas magasin räcker inte till längre. Det går förvisso att hänga på en 25kg platta som extra vikt, men sen är det stopp. Och det är precis vad det nu är på vissa av maskinerna, hm. Sen finns det bara hantlarna upp till 55KG vilket också kommer att bli ett problem inom snar framtid (iallafall om jag fortsätter öka i samma takt som jag tidigare gjort)

Nu ska jag blanda ihop kvällens glutamingrogg innan det är dags att gå till sängs. I går natt kunde jag inte sova vilket resulterade i att jag missade dagens morgonpromenad, suck. Sprang upp till muggen titt som tätt i princip hela natten. Kan man räkna det som en promenad kanske? :-) Hoppas verkligen att jag får bättre sömn denna natt för i morgon ska jag minsann ut och gå, sista dagen på deffen å allt.

God natt!

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Morgonpromenad, Bröst och Trapezius 
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 90,5KG /92.1KG

Inga kommentarer: