måndag 23 juni 2008

Otroligt pump i överkroppen

Måndag - dag1 - vecka8 (deff)

Idag har jag haft en dryg dag på jobbet. Stressig och allmänt irriterad längtade jag till gymet för att få rensa skallen för en stund. Att träna känns som avkoppling numer och jag är mycket hellre på gymet än ligger hemma på soffan. Min motivation är verkligen på topp och om inte kroppen behövde några dagars vila, så hade jag gärna tränat varje dag just nu.

I morse försov jag mig så att jag missade morgonpromenaden (japp det är första deffdagen på vecka 8). Lika bra var väl det för rackans vilket busväder det har varit idag.:-)

Dagens träningspass bestod av axlar och triceps. Snacka om pump i överkroppen. Jag kände mig nästan 3 storlekar större påvägen hem i bilen. Armar och axlar var rejält blodfyllda idag. Härlig känsla när den infinner sig.

Jag kör ju som bekant med NanoVapor en kvart innan träning. Det är sjukt vilken extrakick jag får av det. Antar att vi reagerar olika på vissa saker, men jag får då en mycket härlig respons på Nano! Helt klart värt pengarna för min del.

Nya tag blir det i morgon då vädret förhoppningsvis är bättre också.
Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Axlar och triceps
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 94,1KG / 92,1KG

Inga kommentarer: