tisdag 10 juni 2008

Kosttillskotten har kommit!!!

Tisdag - dag3 - vecka5 (bulk)

Najs, idag fick jag mitt nya kosttillskott från proteinbutiken.se
En påse Whey complete
En refillpåse med L-glutamin Pro
En burk vitaminer
En hink med 5kg Vitargo

Stort tack till Thomas på proteinbutiken.se!

En dos av Vitargo motsvarar 3 tallrikar pasta i kolhydrater. Jag borde gå upp i vikt av detta ;-)

Gymgrossisten meddelade idag att min beställning naNo Vapor är på väg så med lite tur får jag den i morgon. Känns som lilla julafton just nu måste jag medge. Hoppas "Vapor" ger det resultat jag hört talas om.

Det är märkligt vad jag blir trött av allt ätande. Igår fick jag ta en powernap på jobbet i 15 minuter och idag har jag varit svintrött också. Ska försöka komma i säng lite tidigare så kanske det ger sig?

Dagens träningspass bestod av ben och vader. Kändes bra men jag körde försiktigt i benpressen pga tidigare känningar i högerlåret.

Lite dagsfärsk info:
  • Träningspass: Ben och vader
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~7h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 92,6KG / 93,5KG

Dagens mat bestod av: yoghurt/müsli, asiatiska kycklingspett med nudlar, pasta carbonare, varma mackor. Som vanligt några proteingroggar.

Inga kommentarer: