lördag 28 juni 2008

Brunch på stan är en bra start på bulken

Lördag - dag1- vecka9 (deff/bulk)

Ah, det är för skönt att få äta alltså. I alla fall de första dagarna när man känner att alla kolhydrater gör att man får ett sådant härligt utfyllande tryck i kroppen. Ni som deffat tidigare vet vad jag pratar om.

Jag brukar vanligtvis inte vara någon matnjutare vid matbordet, men när det är första dagen efter deffperiodens slut, ja då kan jag inte låta bli att njuta lite extra när de första tuggorna tas. :-)

Brunch hos Bitter i GöteborgBitter Bar och Restaurang i Göteborg har blivit en favorit när det gäller brunchbuffé. Det finns så mycket smaskens som man kan plocka på sig. Idag tog jag med mig min sambos bror så att även han får uppleva alla härligheter. Vi käkade fyra tallrikar var, innan vi stånkandes gick därifrån proppmätt, hehe.

Fantastiskt god och bra buffé


Träningsdagbok är ett mycket bra hjälpmedel om du vill följa din träning strikt. Jag kollade tillbaka i min dagbok och såg att jag sedan april nu har gått upp 10KG!!! Det hade jag minsann glömt och det roliga är att jag verkligen inte har gått upp i fetma!

Jösses, jag vägde 95.5KG innan jag lade mig idag hehe, trevligt! 

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Vila
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~9h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 91.1KG /95.5KG

Inga kommentarer: