torsdag 19 juni 2008

Stenhårt pass

Torsdag - dag2 - vecka7 (bulk)

Jösses vilket träningspass jag körde idag. Kände mig otroligt stark och pigg. Fick lägga på extra vikter på alla övningar igen. Hantelshrugs blir det svårt att öka nu. Hantlarna går till 55kg nämligen. Stående rodd till hakan diggar jag skarp, har inte kört den på flera veckor men när jag idag skulle köra den så blev jag glatt överraskad. Fick lägga på 25kg extra i magasinet och trots detta kändes det relativt lätt! :-). Fullt mag är på 60kg i den här dragmaskinen men med en 25platta extra så blir det lite tyngre. Tyvärr går det inte att öka mer i vikt på den maskinen. Jag får komma på något nytt till nästa vecka.

Motivationen är just nu på topp och har faktiskt hållt i sig så en längre period. Hade jag inte haft jobbet så hade jag säkerligen delat upp mina pass på två träningstillfällen per dag istället. Så pass sugen är jag att träna just nu :-)

Med styrkan kommer motivationen.

Bröst med fokus på övre delen samt traps fick bli dagens träningspass. Svetten rann i pannan idag. I morgon blir det Biceps och mage.

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Bröst och Traps
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 90,3KG / 93KG

Dagens mat bestod av: grovt bröd med pålägg, ägg, yoghurt, juice, frukt, Pannbiff med potatismos, tacosgratäng med sallad.

Inga kommentarer: