tisdag 17 juni 2008

30 dagar har nu gått!

Tisdag - dag5 - vecka6 (deff)

Då har sista deffdagen gått för den här perioden och jag får börja äta gott igen. Min kropp verkar ha börjat vänja sig något vid dessa cykler. Jag uppnår inte samma viktskillnader längre. Se bara på mina senaste två cykler där kvälls- och morgonvikterna varit detsamma flera dagar i rad.


Notera den sparsamma viktförändringen under veckan.


Hursomhelst så avslutades denna deffperiod (dag 30 i dieten) med en skön känsla av hårdhet i kroppen.

Minns ni mannen som jag berättade om tidigare... han som jag brukar möta på morgonpromenaderna? I morse såg jag honom ligga sovandes i en sovsäck i närheten av Ullevi :-) Han kanske tog sovmorgon idag, för jag mötte honom inte på tillbakavägen, hehe.

Dagens träning bestod av ben och vader. Tro det eller ej, men idag var de flesta benmaskinerna upptagna på gymet. Det är inte ofta det sker men jag fick surt vänta på min tur.

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: morgonpromenad, ben och vader
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~6,5h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 90,3KG / 90,3KG (Samma igen!!)

Dagens mat bestod av: Gröt, frukt, yoghurt, rostbiff och potatis, Tonfisk och bulgur

Inga kommentarer: