fredag 13 juni 2008

Fredagsfrukost på jobbet utan frukost suger...

Fredag - dag1 - vecka6 (deff)

Ny dag, ny deff och det är fredagen den 13onde :-) Som ni säkert har märkt så är mina veckor endast 5dagar lång. Jag räknar mina cykler i veckor pga att det är lättare att synka det med mitt träningschema.

Började dagen med en promenad på ca 35 minuter (blev en mjukstart på deffen denna gången.) Kom hem och slevade i mig 1dl gröt. Varje fredag har vi frukostmöte på jobbet vilket innebär en härligt god frukost... ja, iallafall för de som inte deffar. Det är nu andra fredagen i rad som min deffperiod råkar hamna på en fredag. SUCK.

Jag satt där tillsammans med mina kollegor och drack vatten samtidigt som de smaskade i sig diverse godsaker.

Dagens träningspass bestod av biceps och mage.

I morgon ska jag åka till Alingsås och kolla på Alströmertrofén, en nybörjartävling i bodybuilding. Kul!

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Bröst och Traps
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~7h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 91,8KG / 91,8KG

Dagens mat bestod av: Gröt, Bulgur och tonfisk, ägg.

Inga kommentarer: