onsdag 18 juni 2008

McDonalds till lunch...

Onsdag - dag1 - vecka7 (bulk)

Efterlängtat fick jag idag gotta mig lite. Dubbel dos gröt till frukost och till lunch drog jag på rejält genom att besöka Mc Donalds, jösses vad gott det var att få i sig lite fett. Det blev en BigTasty meny med pluspaketet samt en garlic dip och en Chicken wrap snack (såg större ut på bilden än vad den var). Observera att detta inte blir en vana, men man måste få lyxa till det lite ibland för att hålla motivationen uppe, glöm inte det.




Energinivån var på topp på gymet. Körde rygg och mage idag och kände mig i sådan form att jag lade på 5kg extra på alla övningar. :-)

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Rygg och mage
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 89,3KG / 91,3KG (Samma igen!!)

Dagens mat bestod av: Gröt, frukt, Bigtasty +meny, dippsås, chickenwrap, mcFeast (japp det blev kvällsmålet)

Inga kommentarer: