torsdag 12 juni 2008

Utvilad och sugen på träning!

Torsdag - dag5 - vecka5 (bulk)

Sista bulkdagen är nu avklarad för denna gången. Märkligt nog gick jag inte upp så pass mycket som jag trodde att jag skulle göra. Nya tag nästa gång. Ska nog lägga in någon extra dos Vitargo per dag så ska ni se att det rasslar till med vikten :-)


Känner mig rejält utvilad idag, då jag kom i säng 21.15 igår och sov till 07.30 idag! Undrar vilken tid det blir nattadags ikväll. Om det är naNo Vapor som ligger bakom utmattningen (efter det hårda träningspasset) visar sig ikväll då jag tar det för andra gången.
Uppdaterat: naNo Vapor är hur grymt som helst under träning men jag är inte lika trött som igår på kvällen.


Märkligt, men denna bulkvecka verkar kroppen ha vägrat öka vikten?


Dagens träningspass bestod av ett härligt bröstpass där även trapsen fick lite slit i slutet.


Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Bröst och Traps
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~10h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 91,3KG / 92,5KG

Dagens mat bestod av: Gröt, kött bulgur och wookgrönsaker, Gorgonzolafylld tortellini, glass och en näve chips

Inga kommentarer: