söndag 8 juni 2008

Brunch på första bulkdagen.

Söndag - dag1 - vecka5 (bulk)

Jösses vad jag har varit mätt idag. Började dagen med att äta en härlig frukost innehållande smörgås med ost och skagenröra, juice, yoghurt mm. Vid 12-tiden tryckte jag i mig tre tallrikar brunch ute på stan och senare på kvällen blev det en kebabrulle.

Kanske inte den bästa byggarmaten men det var en bra start på bulkveckan. Framöver ska jag nu hålla mig till lite mer kvalitativ föda :-)

Idag var det, liksom igår, vila på träningsfronten. Ok, jag har kört grästrimmer och klippt en häck med motordriven häcksax vilket isig kändes som ett lättare axelpass när man fick stå på tå med maskinen ovanför huvudet :-)
Lite dagsfärsk info:
  • Träningspass: vila
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~9h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 90,4KG / 93,2KG

Dagens mat bestod av: smörgåsfrukost, brunch på stan och en kebabrulle på kvällen :-)

Inga kommentarer: