måndag 2 juni 2008

Så var min andra bulkperiod över

Måndag - dag5 - vecka3 (bulk)

Strålande dag gör en på gott humör. Kom till jobbet tidigare än vanligt idag för att kunna sluta tidigare. Ville hinna med gymet innan det bar av ut i naturen för att grilla. Det blev en fin avslutning på bulken. Lyckades trycka i mig en hamburgare och tre feta kabanosser. Sneglade på de två burgarna som var kvar, men insåg att jag förmodligen skulle må illa om jag tog dem också.

Vill varna för att Icas engångsgrillar suger fett. En snäll man lätt oss ta över deras grill när de var klara. Tur var väl det för annars har jag fått käkat rå hamburgare.

Dagens pass på gymet var Rygg och Underarmar. Har lagt in Chins i schemat nu och det var väl behövligt för det var länge sedan jag körde det. Småkänningarna i högeraxeln gör att man fortfarande får vara försiktig i utförandet av vissa övningar, men det går relativt bra ändå.




Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Rygg, underarmar
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~9h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 92,5KG /94,3
  • Kaloriintag: Ej fastställt än

Dagens mat bestod av: Gröt, Kycklingfile och Quinoa, Hamburgare, korv med bröd

Inga kommentarer: