lördag 14 juni 2008

Tittade på Alströmertrofén i Alingsås.

Lördag - dag2 - vecka6 (deff)

Lördagar och deff tycker jag är en dålig kombination. Det händer alltid något som gör att man blir sugen på mat eller något onyttigt.

Tog mig en 45 min promenad runt 8-tiden. kl. 10.30 satt jag i bilen på väg till Alingsås för att kolla på Alströmertrofén. Mycket välorganiserad tävling måste jag säga. Luciapokalen har fått ännu en värdig konkurrent :-) Ett stort jävla minus dock var huvuddomaren som trilskades med att springa fram och tillbaka precis framför scen. Snacka om fotoförstörare, för det var precis vad han var. På majoriteten av bilderna ser man hans rygg titta fram. En annan sak som sög fett var att ljudanläggningen (en laptop typ) var placerad precis framme vid scen. Den skymde också sikten för oss som var intresserade av ta foton.

Hursom ger jag arrangören Reino Strand en eloge för välgenomfört arrangemang!
Bilder från tävlingen finner ni här: http://www.janulf.se/alstromertrofen

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: vila
  • Motivation (1-5): 3
  • Dygnsvila: ~8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 90,3KG / 91,3KG

Dagens mat bestod av: Gröt, frukt, yoghurt, rostbiff och sallad

Inga kommentarer: