fredag 27 juni 2008

Finbesök på gymet

Fredag - dag5 - vecka8 (deff/bulk)

Sista dagen på deffen har nu gått för denna period. Jag avslutade kvällen med en födelsedagsmiddag på Thörnströms Kök, så det blev lite halvfusk denna gången. Hade jag varit riktigt strikt skulle jag ha väntat med den till dagen efter men ack ack vad gott det var :-)

Thörnströms kök

Jag fick finbesök på gymet idag, då min sambos bror hängde på och körde ett gästpass. Han tränar normalt på ett annat gym. Det var kul att få köra tillsammans med någon som ligger på samma vikter som en själv. Sporrande :-)

 vecka8diagram

Det blev biceps och vader på schemat idag. Skulle egentligen även ha kört mage men det fick jag passa pga tidsbrist. Körde hammercurl med 27,5kg's hantlarna men märkte direkt att det gick att avancera till 30kg. Vips så var den ökningen gjord denna vecka :-)

 

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Morgonpromenad, Biceps och vader 
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 91,1.KG /92.3KG

Inga kommentarer: