söndag 22 juni 2008

Nytt rekord igen :-)

Söndag - dag5 - vecka7 (bulk)

Jaha, då var det sista dagen på bulken för denna gången.

Även om det är morgonvikten som räknas så känns det för skönt att se att kvällsvikten ökat igen. Denna bulkperiod har gått över förväntan och jag har, två dagar irad slagit mitt personliga viktrekord. Dagens vikt slutade på 95,5KG (0,5kg mer än igår)! I morgon börjar deffen igen så då rasar jag väl ner igen hehe.




Hoppas vädergudarna är snälla och låter det vara torrt i himlen i morgonbitti. Jag saknar ett bra regnställ att promenera i nämligen. :-(

Duktigt mätt går jag nu och lägger mig

Ingen träning idag, som planerat.

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Vila
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~10h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 92,8KG / 95KG

Inga kommentarer: