söndag 25 maj 2008

Skavsår på hälen biter ej på mig.

Söndag - dag2 - vecka2 (deff)

Vaknar upp och känner mig faktiskt lite lättare. Skönt, men hungrig är jag minsann. Efter en en efterlängtad grötfrukost blir det ett träningspass på gymet (Triceps, underarmar och mage) som avslutas med 30 minuters powerwalk. Skönt att få köra lite cardio igen. Det var ett tag sedan.

Tyvärr fick jag igår skavsår på hälen efter morgonpromenaden. Det svider som attan, men jag ska bita ihop och ta nya tag i morgon. Plåster får bli räddaren i nöden.

Det är fortfarande jobbigt att hålla koll på kalorierna. Jobbigast är att få ihop rätt antal per dag. Detta är något som kommer att lösa sig med tiden, då jag fått ihop en veckas matschema som jag kan följa. :-)


Lite dagsfärsk info:
  • Träningspass: Triceps, underarmar, Mage + Powerwalk
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~9,5h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 91,7KG / 91,2KG
  • Kaloriintag: 2240

Dagens mat bestod av: Lite grötfrukost, tonfisk+ris, Kyckling+ris, sallad, kesella+funlight, proteingroggar

Inga kommentarer: