fredag 23 maj 2008

En dag med vila avslutar första bulkperioden.

Fredag - dag5 - vecka1 (bulk)

Så var första veckans över och därmed avslutar jag mina fem första bulkdagar.
Känns skönt att få köra igång en deffperiod nu när man har lagt på sig en hel del extra vikt.
Det både känns och märks på bl.a kläder, men även på gymet tycker jag mig vara aningen starkare. Ok, det har bara gått 5 dagar och jag kanske inbillar mig men det spelar ingen roll för huvudsaken är att JAG känner framgång (psykiskt som fysiskt).



Veckans viktförändring. Morgon och kväll

Idag vilade jag från gymet. Egentligen hade jag ett pass inräknat men fick avstå detta pga att en kompis fyllde år.

Lite dagsfärsk info:
  • Träningspass: -
  • Motivation (1-5): -
  • Dygnsvila: ~8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 91,7KG / 93,6KG
  • Kaloriintag: 3522+ (vet att jag är över men har inte räknat dagens intag)

Dagens mat bestod av: Rejäl frukost, nötfärsbiff & klyftpotatis, sallad, Hemlagad hamburgertallrik, crepes :-)

Inga kommentarer: