onsdag 21 maj 2008

Gröt är jobbigt att äta när man är mätt.

Onsdag - dag3 - vecka1 (bulk)

Gröten på morgonen är fortfarande svår att få ner i magen. 1dl extra havregryn gör sitt i kistan.
Känner mig fortfarande trött som få på morgonen dessutom. Måste bero på att kroppen ständigt får arbeta med att smälta maten i magen :-)

Det var bröst och mage på träningschemat idag. Bröst brukar vara roligt, men när axeln fortfarande spökar så suger det. Grundövningen bänkpress får jag avstå pga smärta. Däremot fungerar en sittande pressmaskin väldigt bra, så pass bra att jag faktiskt kan lassa på en hel del. Skönt att kunna känna sig nöjd efter ett pass på gymet. Avslutade med 15 min stretching som vanligt innan jag drog i mig proteingrogg nr 3 för dagen och sedan åkte hemåt.

Kycklingfiléerna var redan tillagade sedan gårdagens matlagning så jag behövde bara koka upp riset. Proppmätt sitter jag nu och ska trycka i mig de sista kalorierna för dagen.

Hade samma vikt i morse som igår, vi får se vad vågen står på i morgon. Hursom känner jag mig stark iafall!

Lite dagsfärsk info:
  • Träningspass: Bröst och mage
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: 8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 90,4KG / 93KG
  • Kaloriintag: 3610
Dagens mat bestod av: Gröt, Pasta & köttfärsås, Kyckling & Ris, sallad

Inga kommentarer: