torsdag 29 maj 2008

+1,1kg sedan starten...

Torsdag - dag1 - vecka3 (bulk)

Så har sista deffdagen gått och jag kan sätta igång med bulkdagarna igen. Jag är nu inne på min 3e cykel och enligt vågen så verkar det ha gått enligt planerna. Jag har inte deffat bort all vikt som jag lade på mig förra bulken. Denna deffperiod drog ner min vikt till totalt 90,2kg (vikt innan bulk-/dietstarten var 89,2kg) vilket innebär att jag har fått behålla 1,1kg sedan starten. Ett lyckat resultat alltså.

I skrivandets stund befinner jag mig fortfarande i Danmark och har inte tillgång till något gym, men med tanke på min tidigare intensitet i träningen gör det inget. Jag behöver en vilovecka och kommer således bara göra enklare promenader veckan ut.
Lite dagsfärsk info:
  • Träningspass: -
  • Motivation (1-5): 3
  • Dygnsvila: ~9h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 90,2KG / 93,7KG
  • Kaloriintag: Ej fastställt än

Dagens mat bestod av: Scones till frukost, proteingroggar kött och potatis, ris och kyckling

Inga kommentarer: