torsdag 22 maj 2008

En ökning med 1.3kg. Inte illa...

Torsdag - dag4 - vecka1 (bulk)

Den beryktade gröten gick lättare att äta i morse. Kanske med vetskapen om att jag vägde 1.3kg mer, jämfört med igår morse :-)

Jag tror att kroppen har börjat anpassa sig till mina måltider en aningen. Nu känner jag faktiskt lite småhunger då och då vid de tidpunkter som jag äter extra mellanmål. Skönt för då känns det lite lättare. Idag bjöd chefen på glass. Synd att det är bulkveckan...NOT! :-) Jag ska erkänna att jag tillåter mig själv en liten mumsbit någon gång i veckan (glass eller bulle etc). Mitt mål är ändå att hålla så kvalitativ kost som det bara går. Långsamma kolhydrater kombinerat med rikligt protein tror jag är melodin för att det här ska gå vägen.






Jag kände mig tokpigg på gymmet idag och hade önskat att mina pass inte tog slut så fort som de gör. Idag körde jag axlar och traps vilket inte tog mer än ca 40 minuter att avklara + 15 min stretching. Efterlyser en frisk högeraxel. Om det är någon som kan avvara en sådan så är jag intresserad. Det är fruktansvärt irriterande att inte kunna köra fullt ut när kroppen i övrigt känner sig på topp.


Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Axlar och traps
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: 8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 91,7KG / 93KG
  • Kaloriintag: 3450
Dagens mat bestod av: Gröt, kyckling & ris, nötfärsbiff & klyftpotatis, sallad

Inga kommentarer: