fredag 4 juli 2008

Förlåt mig ty jag har syndat...

Fredag- dag2 - vecka10 (deff/bulk)

Idag har jag syndat. Vi var bjuden på middag (en inbokad middag sedan långt tillbaka) och då är det svårt att tacka nej till det som bjuds. Maten i sig var det väl inget fel på. Grillad kyckling och en lättare potatissallad där grönsakerna stod i fokus.

Men, efterrätt bestående av hemmagjord glasstårta som innehöll maränger. Hm, det var ju inte så bra att jag råkade äta någon bit av den kanske? Gjort är gjort och faktiskt så känns det rätt gött ändå.

Idag var det vilodag eftersom min träningschema har blivit förskjutet sedan förra söndagen. Normalt kör jag ju mån-fre, men inte denna vecka alltså. Morgonpromenaden tog jag minsann ändå som planerat. Körde med stegräknaren även idag bara för kul och den slutade på strax över 11000 steg innan nattadags :-)

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Morgonpromenad
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~8h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 92.2KG /93.4KG

Inga kommentarer: