torsdag 3 juli 2008

Axelkänningar igen, suck

Torsdag - dag1 - vecka10 (deff/bulk) 

Pedometer Idag har jag kört med stegräknare (eller pedometer som det heter. Fult ord btw) sen i morse då jag började dagen med en promenad i vanlig ordning. Under kvällens gymbesök lämnade jag den hemma så de stegen har jag dålig koll på. Nu när jag kollar på den precis innan nattadags så står den på 9709 steg. Bra eller dåligt? Tja, de säger att man ska ha ett snitt på ca 7000 per dag, så mitt räknas nog som godkänt + att jag även kört ett gympass :-)

Typiskt också, men idag fick jag åter ont i min högeraxel. Jag hade precis värmt upp biceps med skivstångscurl och lassade på för att köra igång. *AJ*, så högg det till i axeln och jag fick plocka av vikter. Hoppas verkligen det bara är något temporärt som inom kort går över.

Första deffdagen är över och jag går och lägger mig med en behaglig vikt på 93,4kg. Natti.

Lite dagsfärsk info:

  • Träningspass: Morgonpromenad, biceps, vader och mage 
  • Motivation (1-5): 5
  • Dygnsvila: ~9h
  • Kroppsvikt (morgon/kväll): 93.4KG /93.4KG

Inga kommentarer: